اخبار بازی

بعد از 5 سال بالاخره بازی DayZ از حالت Early Access خارج می‌شود

بعد از 5 سال بالاخره بازی DayZ از حالت Early Access خارج می‌شود

وی جی مگ: استودیو Bohemia Interactive اعلام کرد بعد از 5 سال بالاخره بازی DayZ از حالت Early Access خارج می‌شود و در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) نسخه 1.00 و کامل آن در دسترس قرار می‌گیرد. این اثر در دسامبر 2013 بود که به صورت دسترسی پیش از موعد در استیم عرضه شد.

به گزارش وی جی مگ، در ماه نوامبر بود که DayZ بزرگ‌ترین به‌روزرسانی از زمان انتشار به صورت دسترسی پیش از موعد را دریافت کرد. این به‌روزرسانی قابلیت‌هایی را به بازی اضافه می‌کرد که توسعه‌دهندگان در استودیو Bohemia Interactive یک سال در حال کار روی آن بودند. به دنبال فیدبک‌ها و بازخوردهای حاصل شده از سوی طرفداران و هم‌چنین برطرف شدن باگ‌هایی که پس از ماه نوامبر در بازی دیده شدند اکنون DayZ به مرحله‌ای رسیده که از دسترسی پیش از موعد خارج شود و نسخه کامل آن منتشر شود.

تا تاریخ 13 دسامبر و پیش از خارج شدن بازی DayZ از حالت Early Access این عنوان با قیمت 35 دلار قابل تهیه است. پس از آن قیمت بازی افزایش پیدا کرده و با میزان 45 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است مدتی پیش سازندگان اعلام کردند این بازی موفق شده 4 میلیون نسخه به فروش برساند. این اثر Survival برای PC و هم‌چنین از طریق برنامه Xbox Game Preview برای کنسول Xbox One در دسترس بوده و سال آینده برای PS4 هم عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + پنج =