اخبار بازی

سریال تلویزیونی Alan Wake‌ ساخته می‌شود

سریال تلویزیونی Alan Wake‌ ساخته می‌شود

وی جی مگ: امروز با اعلام نشریه Variety ساخت سریال تلویزیونی Alan Wake‌ مورد تایید قرار گرفت. استودیو Remedy در حال کار بوده تا اقتباسی براساس عنوان اکشن ماجراجویی روانشناسانه خود که در سال 2010 عرضه شد برای مدیوم تلویزیون تولید کند.

به گزارش وی جی مگ، هم‌اکنون پیتر کالووِی به عنوان مدیر تولید و نویسنده اصلی سریال تلویزیونی Alan Wake‌ قرارداد امضا کرده. با این حال شخص سم لیک نیز به عوان تهیه‌کننده اجرایی در تیم تولید سریال حضور خواهد داشت. توماس هارلن از استودیو فیلم‌سازی Contradiction Films اظهار کرد حضور و مشارکت سم لیک برای این پروژه لازم و حیاتی است. «ما برای این مجموعه همکاری نزدیکی را با سم خواهیم داشت. او بخش بزرگی از Alan Wake را تشکیل می‌دهد. در حقیقت این اثر فرزند سم است.»

ساختار داستانی Alan Wake در بازی به صورت اپیزودیک طراحی شده و همین مورد باعث می‌شود تا تبدیل آن به یک سریال تلویزیونی امری منطقی و طبیعی باشد. سم لیک در گفتگو با Variety توضیح داد شخصیت Alan Wake هم‌چنان در مرکز و به عنوان هسته اصلی داستان حضور دارد با این حال او قصد دارد تا سریال این اثر تمرکز بسیاری را به شخصیت‌های جانبی دنیای Alan Wake اختصاص دهد. در ادامه توضیح داد داستان بازی اصلی به عنوان زمینه اصلی داستان سریال مورد استفاده قرار می‌گیرد و سپس بسط و گسترش خواهد یافت. به‌علاوه قرار است برخی از ایده‌هایی که تیم سازنده Remedy برای نسخه دوم این بازی در نظر داشتند در سریال Alan Wake مورد استفاده قرار بگیرد.

در حال حاضر هیچ گونه جزئیاتی در خصوص تاریخ پخش این سریال در دست نیست. این پروژه هم‌اکنون در مراحل بسیار ابتدایی تولید قرار دارد. البته حضور شخص سم لیک در کنار تیم توسعه سریال، قوت قلبی برای طرفداران این بازی به شمار می‌رود تا بتوانیم شاهد یک اقتباس باکیفیت از آن در مدیوم سریال و تلویزیون باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =