اخبار بازی

Alex Hunter موفق شده تا 167 میلیون گل در FIFA 17 به ثبت برساند

Alex Hunter موفق شده تا 167 میلیون گل در FIFA 17 به ثبت برساند 1

شرکت EA به تازگی آمار و ارقام جالبی از قسمت داستانی FIFA 17 منتشر کرده که گواه موفقیت این ویژگی جدید است. الکس هانتر بازیکن جوان و جویای نام  موفق شده است تا 167 میلیون گل را به ثمر برساند.

EA آمار و ارقام دقیق و جالبی در مورد قسمت Journey منتشر کرده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم. 142 میلیون مسابقه در  قسمت Journey توسط گیمر‌ها بازی شده است که میانگین 4.2 میلیون بازی در روز را نمایش می‌دهد. گیمر در Journey می‌تواند بین تیم‌های لیگ جزیره یکی را به دلخواه انتخاب کند. در این میان منچستر یونایند با 18.4%، لیورپول 11.3%، لستر سینی 11.1%، آرسنال 9.7% و وست‌هم با 7.9% پنج تیم مورد علاقه گیمر‌ها به شمار می‌روند. در Journey گیمر مجبور می‌شود تا قسمتی از فصل را در تیم‌های دسته دوم به بازی بپردازد. سه تیم برای انتخاب وجود دارد و در این بین نیوکاسل توانسته است تا استون‌ویلا و نورویچ را شکست دهد.

مهارت‌های مورد علاقه گیمر‌ها کنترل توپ، شوت با پای ضعیف‌تر، شوت با دقت زیاد و دریبل بوده‌اند. میانگین نمره دریافتی توسط الکس هانتر در هر بازی 8/10 بوده است. گیمر‌ها توانسته‌اند تا 1.1 میلیون بار برنده FA CUP و 659 هزار بار قهرمان لیگ برتر شوند. طراحان بازی از آمار و ارقام خیره کننده قسمت داستانی بسیار راضی هستند و به نظر آنها Journey  توانسته است تا به یک ویژگی خلاقانه و موفق در FIFA 17 تبدیل شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =