اخبار بازی

امتیاز تجاری بازی Alien: Blackout ثبت شد

امتیاز تجاری بازی Alien: Blackout ثبت شد

وی جی مگ: امتیاز تجاری بازی Alien: Blackout ثبت شد. این امتیاز توسط شرکت 20th Century Fox Film به ثبت رسیده و به صورت ویژه به یک بازی ویدئویی اشاره می‌کند. آیا می‌توان شاهد معرفی بازی جدیدی از این مجموعه در The Game Awards بود ؟

به گزارش وی جی مگ، در حالی که ثبت امتیاز تجاری بازی Alien: Blackout در روز 22 نوامبر صورت گرفته اما نمایش و معرفی این بازی در رویداد TGA 2018 که در روز 6 دسامبر برگزار می‌شود دور از انتظار نخواهد بود. یکی از دلایل این مورد بدین شرح است جیف کیلی مجری و تهیه‌کننده مراسم نام‌برده چندی پیش اعلام کرد امسال شاهد بزرگ‌ترین لاین‌آپ از عناوین مختلف خواهیم بود که در TGA رونمایی و یا به نمایش گذاشته می‌شوند. به همین دلیل رونمایی از عنوانی هم‌چون نسخه جدید Alien در این رویداد چندان غافل‌گیرکننده نخواهد بود.

اگرچه اکانت رسمی توییتر TGA در این مدت از فاش کردن هر گونه اطلاعاتی پیرامون مراسم جلوگیری کرده است اما شاید سرنخ‌هایی درباره خبر مورد بحث ما به اشتراک گذاشته باشد. 4 روز قبل این اکانت در پاسخ به توییت هیدئو کوجیما و یکی دیگر از تهیه‌کنندگان برجسته صنعت ویدئوگیم که از کمپانی 20th Century Fox Film دیدن کرده بودند و در آن اشاراتی هم به Alien شده بود پاسخ داد “دنیا عوض خواهد شد.” باید دید معنی این عبارت چه بوده و آیا شاهد معرفی نسخه جدید این بازی خواهیم بود یا اتفاق دیگری روی خواهد داد. پیش از این می‌دانستیم دو استودیو FoxNext Games و Cold Iron Studios در حال کار روی یک بازی چندنفره از Alien هستند که این نام تجاری می‌تواند ارتباطی به آن پروژه داشته باشد.

به‌روزرسانی خبر: اکانت توییتر رسمی برای بازی Alien: Blackout یافت شد که از سپتامبر 2018 ایجاد شده است. پیام‌های این اکانت حفاظت شده بود با این حال در این اکانت تصویر پروفایل FoxNext Games هم دیده می‌شود. توسعه‌دهنده‌ای که زیرمجموعه 20th Century Fox Film بوده و تحت اختیار استودیو Cold Iron Studios فعالیت می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =