اخبار بازی

بازی کاملا آنلاین Alien در دست ساخت است

بازی کاملا آنلاین Alien در دست ساخت است

وی جی مگ: روز گذشته برخلاف انتظارات شاهد معرفی بازی Alien Blackout برای تلفن‌های همراه بودیم اما این به معنی پایان کار این مجموعه نیست و فاکس اعلام کرده که بازی کاملا آنلاین Alien در حال حاضر مراحل ساخت خود را در استودیو Cold Iron پشت سر می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، فاکس در کنار معرفی رسمی بازی Alien Blackout به این نکته نیز در بیانیه رسمی خود اشاره کرده که استودیو Cold Iron در حال حاضر مشغول ساخت بازی کاملا آنلاین Alien است که در دنیای این مجموعه دنبال شده و قرار است برای PC و کنسول‌ها عرضه شود.

هرچند در گذشته و زمانی که اعلام شد فاکس و استودیو Cold Iron با یکدیگر همکاری خواهند کرد، آنها به ساخت بازی شوتر اشاره کرده بودند اما در بیانیه جدید تمام تمرکز روی بازی کاملا آنلاین Alien قرار گرفته. هرچند این فضا با ساختار اصلی مجموعه Alien فاصله دارد اما احتمالا طرفداران این سری برای تجربه بازی شبیه به Destiny در دنیای Alien مشتاق هستند.

از سویی انتظار می‌رود که برای بار دیگر در این بازی شاهد حضور آماندا ریپلی باشیم. شخصیتی که به عنوان قهرمان اصلی Alien Isolation معرفی شد و حالا قرار است در بازی Alien Blackout نیز حضور پیدا کند. به نظر می‌رسد که فاکس روی این شخصیت برای حضور پررنگ در بازی‌های ویدئویی حساب ویژه‌ای باز کرده و احتمالا در آینده بیشتر باید با او روبرو شویم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + یک =