اخبار بازی

Alien: Isolation رسما برای Xbox One و Ps4 معرفی شد

Alien: Isolation رسما برای Xbox One و Ps4 معرفی شد 1

شرکت SEGA بالاخره عنوان بعدی فرنچایز Alien را معرفی کرد. این بازی فعلا توسط استودیوی Creative Assembly در حال ساخت است. همانطور که از اسم آن مشخص است، یک بازی در سبک Survival Horror است. داستان این بازی 15 سال بعد از وقایع بازی Alien است و داستان Amanda Ripley و Ellen Ripley را دنبال می کند. در این داستان Amanda در Weyland-Yutani استخدام شده و به یک مرکز معاملات بزرگ می رود که در آن جا یک سیستم صوتی، تمام وقایعی را که در آن جا اتفاق می افتد را ثبت و ضبط می کند.
استودیوی Creative Assembly سعی در زنده کردن آن احساس را به عنوان شخصیت
Ridley Scott در بازی Alien دارد که در پایان آن یک بیگانه غول پیکر وجود دارد و بازیکن باید با آن به مبارزه بپردازد. شخصیت بلند قد این بازی که Xeno نام دارد، گفته شده که کمی احساسی عمل می کند و واکنش های غیر قابل پیش بینی در بازی انجام می دهد که بازیکن را غافل گیر می کند.
بعضی ها نگران بودند، این بازی هم به سرنوشت
Alien: Colonial Marines دچار می شود. اما به گفته ی خود استودیو، آن ها تمام تلاششان را برای دو بخش Singleplayer و Multiplayer خواهند کرد تا بهترین تجربه را به بازیکن انتقال دهند. این بازی برای PC، Xbox One، Xbox 360، Ps4، Ps3 در دست ساخت است. همچنین استودیوی Creative Assembly سعی در بکار گیری ویژگی های ابزار کنسول هایی مثل Kinect در Xbox One برای استفاده در بازی است. در دموی Ps4 این بازی از صفحه لمسی برای استفاده از نقشه و از نوار نوری Dualshock برای نور انداختن با چراغ قوه و یک ردیاب استفاده شده است.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =