اخبار بازی

فعلا خبری از بازی Alien: Isolation 2 نیست

فعلا خبری از بازی Alien: Isolation 2 نیست

وی جی مگ: هرچند شایعات بسیاری پیرامون بازی Alien Isolation 2 وجود دارد اما در کمال تعجب نسخه دیگری از این مجموعه تحت عنوان Alien Blackout برای موبایل‌ها معرفی شد و حالا فاکس عملا تایید کرد که قسمت دوم ساخته Creative Assembly در جریان توسعه قرار ندارد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از معرفی بازی Alien Blackout بسیاری از طرفداران این مجموعه به آن واکنش منفی نشان داده و شرایط را با زمان معرفی Diablo Immortal برای موبایل و سیاست اشتباه Blizzard مقایسه کردند. مسئله‌ای که باعث شده تی‌کیو جفرسون به عنوان نایب رئیس تولیدات FoxNext (زیرمجموعه فاکس) توضیحاتی را درباره بازی Alien Isolation 2 ارائه کند.

جفرسون در مصاحبه اخیر خود با نشریه ورایتی توضیح داده که کمپانی فاکس متوجه دلیل اصلی واکنش‌های منفی به بازی Diablo Immortal است. گیمرها به رایگان بودن تجربه این اثر انتقاد داشتند و وضعیت برای اثری همچون بازی Alien Blackout که از ابتدا به صورت یک اثر پریمیوم (پرداخت هزینه برای خرید) توسعه پیدا کرده کاملا متفاوت است.

جفرسون در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشته که فعلا خبری از ساخت بازی Alien Isolation 2 نیست اما این به معنی پایان کار ما با Alien روی کنسول‌های بازی نیست. این مدیر فاکس اعتقاد دارد که داستان‌های بسیاری را از مجموعه Alien می‌توان روی پلتفرم‌های مختلف روایت کرد و لزوما اجباری برای قرار دادن نام Isolation در ادامه آنها وجود ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − شش =