اخبار بازی

نگاهی به شخصیت‌های معرفی شده Mortal Kombat 11

نگاهی به شخصیت‌های معرفی شده Mortal Kombat 11

وی جی مگ: شب گذشته به طور کامل از بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد و اولین نمایش از گیم‌پلی آن به تصویر کشیده شد. شخصیت‌های معرفی شده Mortal Kombat 11 تاکنون به پنج مورد می‌رسند که بعضی از آن‌ها جدید و برخی جز شخصیت‌های اصلی و قدیمی سری هستند.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این تنها حضور Scorpion و ورژن متفاوتی از شخصیت Raiden در بازی مورد تایید قرار گرفته بود. چندی پیش به واسطه GameStop Italy مشخص شد که با پیش‌خرید بازی شخصیت Shau Khan به عنوان پاداش در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است بازی Mortal Konmbat 10 که در سال 2015 عرضه شد پس از انتشار تمامی بسته‌های الحاقی شامل 33 شخصیت می‌شد. خود بازی اصلی هم دارای هشت شخصیت کاملا جدید بود.

صفحه انتخاب کاراکتر در بازی Mortal Kombat 11 شامل 25 شخصیت و 17 استیج می‌شود. با این حال در رویداد شب گذشته تنها هفت شخصیت و سه استیج به نمایش در آمدند. پلیر می‌تواند برای هر شخصیت لباس‌های شخصی‌سازی شده‌ای که توسط خودش یا سایر پلیرها ساخته شده را مورد استفاده قرار دهد. برای هر شخصیت سه ظرفیت برای موارد تزئینی وجود دارد. علاوه‌بر دو شخصیت‌ مذکور در بالا، در نمایش‌های گیم‌پلی دیشب شاهد به تصویر کشیده شدن Sub-Zero، Baraka، Sonya Blade، Skarlet و شخصیت جدید Geras بودیم. Kung Lao و Liu Kang در تریلرهای منتشر شده حضور داشتند اما گیم‌پلی از آن‌ها نمایش داده نشد. انتظار می‌رود شخصیت منفی Kronika  هم یکی دیگر از موارد قابل بازی و معرفی شده Mortal Kombat 11 باشد. هم‌چنین Kabal هم در ویدئوهای بازی نشان داده شد.

عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + 18 =

  • خیلی خوب میشه اگه به مناسبت معرفی مورتال کامبت 11 ، در پادکست بعدی راجع به داستان و جهان مورتال کامبت صحبت کنید
    برای خود من همیشه سوال بوده که آیا داستان بازی واقعا انقدر کشش داره که این همه سال کارکتر های تکراری توی هر سری حضور دارن یا داستان صرفا یه بخش به اصطلاح “پر کننده” است
    و داستان بازی مگه چقدر میتونه انعطاف پذیر باشه که یکدفعه کارکتر های فرانچایز ها و جهان های دیگه رو راحت میارن تو مورتال کامبت و بعد از چند نسخه حذفشون میکنن