اخبار بازی

منتظر بازسازی بازی Alpha Protocol باشید

منتظر بازسازی بازی Alpha Protocol باشید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد به‌زودی باید منتظر بازسازی بازی Alpha Protocol باشیم. یکی از موسسان شرکت Limited Run Games داگلاس بوگارت اخیرا پستی در توییتر خود ارسال کرده و نظر طرفداران Alpha Protocol را برای عرضه یک نسخه بازسازی جویا شده است. در حال حاضر 74 درصد پاسخ‌ها به سوال بوگارت نظر مثبت را نشان می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Limited Run Games همان‌طور که از اسمش پیدا است یک توزیع‌کننده بازی‌ در بازه زمانی محدود بوده که در عرضه بازی‌های دیجیتالی به صورت نسخه فیزیکی تخصص دارد. این بازی‌ها به صورت اختصاصی از طریق وبسایت Limited Run Games به فروش می‌رسند. از جمله مهم‌ترن عناوین عرضه شده توسط این شرکت می‌توان به Oxenfree اشاره کرد. البته نکته‌ای که در خصوص Alpha Protocol وجود دارد بدین شرح است که حق امتیاز مربوط به این اثر در دست شرکت Sega بوده و در حال حاضر چگونگی انتشار آن مشخص نیست.

با این حال توییت جدید استودیو سازنده Alpha Protocol یعنی Obsidian نشان می‌دهد آن‌ها هم از انتشار بازسازی بازی Alpha Protocol روی کنسول‌های نسل فعلی استقبال کرده و از این بابت هیجان‌زده هستند. Alpha Protocol در سال 2010 برای XBOX 360، PS3 و PC عرضه شد. این اثر علیرغم این که از سوی منتقدان با استقبال چندانی همراه نشد و حتی عملکرد تجاری چندان موفقی هم نداشت با این حال توانست طرفداران مخصوص به خود را پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =