اخبار بازی

درگیری Amazon و Nintendo همچنان ادامه دارد

درگیری Amazon و Nintendo همچنان ادامه دارد

وی جی مگ: شرکت Amazon قابلیت پیش‌خرید تعداد بیشتری از بازی‌های شرکت Nintendo را از در دسترس خارج کرد. ظاهرا مشکلات و درگیری Amazon و Nintendo هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این گزارش شده بود که شعبه فرانسه Amazon فروش کنسول Switch و بازی‌های آن را متوقف کرده است. اکنون این مشکل راه خود را به دیگر شعبه‌های این فروشگاه بزرگ نیز پیدا کرده است. اکنون کاربرانی که مایل به پیش‌خرید بازی انحصاری کنسول Nintendo Switch یعنی عنوان Daemon x Machina هستند اعلام کردند به دلیل در دسترس نبودن این قابلیت، قادر به پیش‌خرید بازی نام‌برده نیستند.

بازی Daemon x Machina در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی نداشته و برای انتشار در سال 2019 معرفی شده است. هیچ دلیلی ندارد که شرکت Amazon قابلیت پیش‌خرید این بازی را از دسترس خارج نماید مگر آن که مورد مشکوکی در پشت صحنه در حال وقوع باشد. به طور کلی Amazon هیچ مشکلی ندارد تا بازی‌هایی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند را برای پیش‌خرید قرار دهد. برای مثال Kingdom Hearts 3 از سال‌ها قبل برای پیش‌خرید روی کنسول PS3 در دسترس قرار داشت. همین مورد برای عنوان Metroid Prime 4 هم صدق کرده و این بازی نیز برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد در حالی که تاریخ عرضه مشخصی ندارد. با این حال اگر صفحه مربوط به بازی Daemon X Machina را بررسی نمایید متوجه خواهید شد هم‌اکنون فروش آن در دسترس نیست. باید دید چه مشکلاتی بین Amazon و Nintendo در حال وقوع است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =