اخبار بازی

نشانه‌هایی از بازی جدید Bethesda

نشانه‌هایی از بازی جدید Bethesda

وی جی مگ: به تازگی لیستی در وبسایت آمازون منتشر شده که شاید به نوعی حاکی از آن باشد  که بازی جدید Bethesda به زودی معرفی شود. براساس لیست مورد بحث این بازی برای پلتفرم‌های نسل حاضر نیز در حال توسعه بوده و عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این جزئیات به وسیله کاربر Wario64 به دست آمده و در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. بررسی این لیست هیچ گونه اطلاعات خاصی را در اختیار قرار نمی‌دهد. هیچ کدام از مواردی نظیر رده‌بندی سنی و باکس‌آرت در مقابل این بازی نامشخص درج نشده و تنها از تاریخ 31 دسامبر 2019 برای پر کردن بخش مربوطه استفاده شده است. سه نسخه استاندارد، Deluxe و Collector هم با قیمت کاملا یکسان در مقابل این لیست دیده می‌شوند. تمامی این نسخه‌ها برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC نیز لیست شده است. هم‌چنین تیرز کوتاهی نیز توسط Wario64 به اشتراک گذاشته شده که البته معکوس شمار رایج مورد استفاده در اینترنت است.

لازم به یادآوری است که مدتی پیش شرکت Zenimax که کمپانی مادر Bethesda محسوب می‌شود نام تجاری “DeathLoop” را برای یک بازی احتمالا آنلاین به ثبت رسانده بود. شاید بازی جدید Bethesda که اکنون آمازون آن را لیست کرده همان پروژه‌ای باشد که نام تجاری آن چندی پیش به ثبت رسیده بود. انتظار می‌رود از این پروژه جدید حداکثر در نمایشگاه E3 2019 رونمایی شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + شانزده =