اخبار بازی

بازی American Ninja Warrior معرفی شد

بازی American Ninja Warrior معرفی شد

وی جی مگ: کمپانی GameMill Entertainment از بازی American Ninja Warrior رونمایی کرد. این بازی که براساس مسابقه رقابتی تلویزیونی آن ساخته می‌شود قرار است در تاریخ 19 مارچ 2019 (28 اسفند 97) برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و Nintendo Switch عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، آقای Tim Flaherty از کمپانی GameMill درباره بازی این‌گونه توضیح داد « American Ninja Warrior در طول ده فصلی که از پخش آن ‌می‌گذرد به صورت دائم بر میزان محبوبیت آن افزوده می‌شود و اکنون ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا همکاری خود را با NBCUniversal به منظور ارائه تجربه مهیجی از بازی American Ninja Warrior اعلام کنیم. بازی شامل چالش‌ها و قابلیت‌های لذت‌بخش فراوانی است. این قابلیت‌ها به نوعی طراحی شده تا به پلیر اجازه بدهند به عنوان یک رقیب در مسابقه American Ninja Warrior شرکت کنند.»

کمپانی Universal هم در رابطه با این اثر افزود «مخاطبین بسیاری در سرتاسر دنیا با American Ninja Warrior سرگرم شده و این مسابقه برای آن‌ها نوعی الهام‌بخش بوده است. به طوری که به یک پدیده تبدیل شده است. عنوان American Ninja Warrior به گیمرها اجازه می‌دهد تا قدرت و تلاش‌شان را به منظور عبور از موانع طراحی شده درون مسابقه بکار بگیرند تا بتوانند لقب Ninja را به عنوان برنده به خود اختصاص بدهند.» هم‌چنین مشخص شد Matt Iseman و Akbar Gbaja-Biamila که به عنوان گزارشگران مسابقه شناخته می‌شود در بازی هم حضور خواهند داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =