اخبار بازی

تایید ساخت سریال انیمیشنی Alien Isolation

تایید ساخت سریال انیمیشنی Alien Isolation

وی جی مگ: ساخت سریال انیمیشنی Alien Isolation مورد تایید قرار گرفت. به دنبال معرفی بازی Alien: Blackout برای موبایل اکنون نوبت آن رسیده تا برند Alien به مدیوم دیگری وارد شود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Observer تولید سریال انیمیشنی Alien Isolation در دستور کار قرار رفته است. این سریال هفت قسمتی بوده و ساخت آن توسط Axis Animation صورت می‌گیرد. استودیویی که پیش از این مسئولیت ساخت تمامی کات‌سین‌های بازی Alien Isolation را برعهده داشته است. با توجه به سر زبان انداختن عبارت “بخوان، بازی کن و تماشا کن” از سوی برند Alien برای سال 2019 اکنون منطقی به نظر می‌رسد که سریالی از این فرنچایز در حال توسعه باشد و در آن آماندا ریپلی در مقابل ژنومورف‌ها قرار بگیرد.

معرفی بازی Alien: Blackout به قسمت “بازی کن” مربوط می‌شد. رونمایی از کامیک‌بوک Aliens: Resistance توسط Dark Horse نیز بخش “بخوان” را شامل می‌شود. اکنون سریال جدید در حال ساخت نیز می‌تواند قسمت مرتبط به “تماشا کن” را شامل شود.

در حال حاضر مشخص نیست این سریال حوادث پس از پایان غیرمنتظره Alien Isolation را روایت می‌کند یا به بازگو کردن اتفاقاتی که در بازی شاهد وقوع آن بودیم از زوایه‌ای دیگر می‌پردازد. لازم به ذکر است استودیو Axis Animation که وظیفه تولید سریال را برعهده گرفته سابقه ساخت کات‌سین‌های باکیفیت برای عناوین دیگری هم‌چون Destiny 2، League of Legends و Horizon Zero Dawn را داشته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 2 =