اخبار بازی GamesCom 2018

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Anno 1800

گیم‌پلی بازی Anno 1800

وی جی مگ: بازی Anno 1800 یکی از عنوان‌های Ubisoft است که پلیرها در این بازی مشغول ساخت و ساز می‌شود. درواقع این بازی شبیه‌ساز خوبی از ساخت و ساز است. بخش دیگر بازی مربوط به اکتشاف کردن و پیدا کردن چیزهای مفید برای ساخت و ساز است.

به گزارش وی جی مگ، در نمایشگاه Gamescom شرکت ubisoft اطلاعاتی در مورد این بازی به اشتراک گذاشت. در این بازی پلیرها باید سلطنت خود را گسترش و جمعیت خود را افزایش دهند و برای اینکار می‌توانند دریانوردی کنند و آثار باستانی پیدا کنند و همچنین در جزایر دیگر حیوان‌های عجیب و غریبی وجود خواهد داشت.

شما عده‌ای را با مواد مورد نیاز به سفرهایی می‌فرستید و یک ماجراجویی کوچک در این قسمت وجود خواهد داشت که جمعیت سرنوشت شما با جمعیت را مشخص می‌کند. دمویی که در نمایشگاه Gamescom وجود داشت، عده‌ای با مهارت‌های دیپلماتیک را نشان می‌داد که راهی سفر شده بودند که معامله‌هایی می‌کردند و نقشه‌هایی داشتند که اگر مشکلی پیش آمد، با این نقشه راه خود را عوض کنند.

رویدادهای داستانی زمانی آغاز می‌شوند که به مقصد سفر می‌رسید و نام یکی از آن‌ها Love Island است که نام یک برنامه انگلیسی است. در بازی Anno 1800  می‌توانید نوع ماجراجویی خود را انتخاب کنید. ممکن است آن‌هایی که برای اکتشاف فرستاده‌اید عاشق مردم محلی شوند و تصمیم بگیرند که بدون معشوقه خود برنگردند.

شما روش کمدی خود را برای متقاعد کردن گروه به کشتی را خواهید داشت. همچنین مشاورانی خواهند بود که می‌توانند شاه را متقاعد کنند تا به شما اجازه دهد که افراد مورد نظر را با خود ببرید. در این دمو گزینه دوم انتخاب شد و خدمه کشتی با معشوقه‌های خود به کشتی بازگشتند البته بعد از متقاعد شدن شاه.

هر سفری ماجراهای مخصوص به خودش را خواهد داشت که یک نمونه از آن را خواندید. برای حل کردن مشکلات باید به روش خودتان عمل کنید. بعد از اینکه به خانه برگشتید می‌توانید نمایشگاه، موزه و یا باغ‌وحش خودتان را بسازید.

بازی Anno 1800 در تاریخ 26 فوریه سال 2019 برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + پانزده =