اخبار بازی GamesCom 2018

تاریخ عرضه بازی Anno 1800 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Anno 1800

وی جی مگ: شرکت Ubisoft و Blue Byte سال پیش در نمایشگاه Gamescom بازی Anno 1800  را معرفی کردند ولی از آن موقع تاکنون هیچ خبری از این بازی منتشر نشده است. حال بعد از مدتی بی‌خبری از بازی درست قبل از شروع نمایشگاه Gamescom 2018 اطلاعاتی از این بازی منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، بازی Anno 1800 قرار بود در زمستان سال 2018 منتشر شود ولی حالا معلوم شد که این بازی در 26 فوریه سال 2019 برای پلتفرم PC منتشر می‌شود. همانطور که از نام بازی پیداست، قرار است که این بازی بعد از دو نسخه پیشین خود، به روایت داستان گذشته بپردازد. این قرن، به قرن صنعتی شدن معروف است. در این بازی پلیرها می‌توانند بخش داستانی را بازی کنند یا اینکه از بخش sandbox بازی لذت بببرند.

در بازی Anno 1800 قرار است برخی از ویژگی‌ها که مورد علاقه طرفداران این سری بود بازگردانده شود. مانند رقبای هوش مصنوعی تک نفره، نقشه‌های شانسی، گیم‌پلی در چندین فصل و کالاهای تجاری قابل حمل. یک ویژگی‌ بزرگ دیگر نیز به بازی اضافه می‌شود که سفر نام دارد. این ویژگی به پلیر‌ها اجازه می‌دهد تا متخصص‌ها را به جنوب آمریکا برای پیدا کردن نفت بفرستند که قرار است بسیار طبیعی طراحی شود.

بازی Anno 1800 ئر تاریخ 26 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌ PC منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =