اخبار بازی

رونمایی از برنامه سه ماهه برای به‌روزرسانی Anthem

رونمایی از برنامه سه ماهه برای به‌روزرسانی Anthem

وی جی مگ: پس از مدت‌ها انتظار ساخته جدید استودیو Bioware تحت عنوان Anthem عرضه شد. به همین مناسبت استودیو سازنده از برنامه سه ماهه آینده خود برای محتویات رایگانی که طی به‌روزرسانی Anthem به آن اضافه می‌شود رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، ماه آینده پلیرها می‌توانند Elysian Stronghold Cacheهای جدیدی را تجربه کنند که در پایان دانجن نیز آیتم‌های مختلفی را شامل می‌شود. قرار است این آیتم‌ها نیز به گونه‌ای باشند که پلیر انگیزه لازم برای تکمیل این چالش‌ها را داشته باشد. در همین ماه فاز اول سیستم Legendary Missions هم به اجرا در می‌آید و قابلیتی را در Anthem معرفی می‌کند که طی آن می‌توان ماموریت‌های داستانی را با درجه سختی بالاتر و دشمنان سرسخت‌تر تجربه کرد. رویداد جدید Freeplay هم به بازی اضافه می‌شود.

در ماه آپریل اولین Stronghold جدید که همان دانجن‌های بازی مسحوب می‌شوند به آن اضافه می‌شود. این دانجن The Sunken نامیده می‌شود. فاز دوم سیستم Legendary Missions هم پیاده‌سازی شده و طی آن Mastery System بخش پیشرفت کاراکتر را بسط و گسترش می‌دهد. افزوده شدن Guildها، Leaderboard و چالش‌های هفتگی Stronghold از دیگر محتویات قابل اشاره است.

برنامه سه‌ ماهه اعلام شده برای به‌روزرسانی Anthem در ماه می نیز ادامه می‌یابد. در این ماه اولین Cataclysm به بازی اضافه می‌شود که قرار است جزو سخت‌ترین فعالیت‌های پایان بازی باشد. مناظر بازی هم با تغییر شکل‌هایی مواجه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =