اخبار بازی

گیمری که تمام بازی‌های خود را به خاطر Anthem از دست داد

گیمری که تمام بازی‌های خود را به خاطر Anthem از دست داد

وی جی مگ: تست آلفا عنوان Anthem هم‌اکنون به صورت خصوصی برای افرادی که برای شرکت در آن پذیرفته شده‌اند در جریان است. دو شرکت Bioware و EA پیش از این اعلام کردند که برای تجربه این تست آلفا، افراد باید یک قرارداد عدم افشای اطلاعات (NDA) امضا کنند که آن‌ها را از انتشار هر گونه جزئیات در خصوص بازی منع می‌کند. با این حال حماقت شخصی باعث شده تا تمام بازی‌های خود را به خاطر Anthem از دست بدهد.

به گزارش وی جی مگ، مارک داراه تهیه‌کننده عنوان Anthem پیش از این در خصوص عواقب احتمالی شکستن توافق‌نامه عدم افشای اطلاعات به تمامی گیمرها هشدار داده بود تا به خاطر Anthem اتفاق خاصی صورت نگیرد. با تمامی این موارد، استریمری در حالی که تمامی بازی‌اش را از طریق Twitch استریم می‌کرد شروع به تجربه تست آلفا بازی Anthem کرد. شرکت EA نیز به سرعت از مسئله آگاه شد و با انجام مواردی باعث شد تا اپلیکیشن Origin کرش کند و دسترسی این شخص به بازی مسدود شود. این شخص مجبور شد برای بستن Origin از قسمت Task Manager کامیپوتر اقدام کند اما هنگامی که برنامه مذکور را باری دیگر باز کرد متوجه شد تمامی بازی‌های موجود در اکانت Origin از جمله Anthem از دست رفته‌اند.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود. هم‌چنین برای بازی یک دمو به صورت دسترسی پیش از انتشار هم عرضه می‌شود. این تست آلفا تنها برای بررسی سرورها و جوانب مختلف بازی منتشر شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 9 =