اخبار بازی

ساخت بازی Anthem به مرحله آلفا رسید

بازی Anthem به مرحله آلفا رسید

وی جی مگ: کم‌کم به سال 2019 نزدیک می‌شویم و عناوین بزرگی در سال 2019 منتشر خواهند شد. یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2019، بازی Anthem است که توسط استودیو Bioware در دست توسعه است و کمپانی EA وظیفه انتشار آن را برعهده دارد.

به گزارش وی جی مگ، Casey Hudson از استودیو Bioware پستی در وب‌سایت رسمی این استودیو منتشرکرد. در این پست اعلام شده که ساخت بازی Anthem به مرحله آلفا رسید. به آلفا رسیدن بازی به این معنا است که همه محتواهای در دست توسعه به بازی اضافه شده است و Anthem قابل بازی است.

از مرحله آلفا به بعد، توسعه دهندگان بازی Anthem روی مشکلات بازی مانند باگ‌های آن کار می‌کنند و سعی می کنند بازی بی‌نقصی تحویل دهند. متنی که Hudson پست کرده به شرح زیر است:

«هفته بیش بازی Anthem مرحله آلفا را رد کرد یعنی همه قسمت‌های بازی در آن وجود دارد و کار می‌کند. این بازی گیم‌پلی سرگرم کننده‌ای دارد و کارکتر‌ها و ماموریت‌های داستانی زیادی در آن موجود است. اما هنوز جالب است که مردمی را می‌بینیم که می‌خواهند بازی Anthem را تجربه کنند.»

Hudson قبلا گفته بود که کا کردن روی این پروژه، او را یاد Baldur’s Gate می‌اندازد.

«انزژی‌ این روز‌های دفتر کار مانند روز‌های قدیمی است که روی Baldur’s Gate کار می‌کردیم، جایی که تیم، احساس جادویی در مورد چیزی که با هم ساخته بودند داشتند و حالا این حس دوباره وجود دارد. کار‌های زیادی مانده تا انجام شود ولی همه می‌دانند تا چه کاری را باید انجام دهند و همه کار‌های خودشان را با شوق و علاقه زیادی انجام می‌دهند.»

کار ساخت بازی Anthem به پایان نرسیده است ولی دانستن اینکه تیم سازنده حس خوبی نسبت به این بازی دارد و با شوق و علاقه زیادی برای این پروژه کار می‌کنند، بسیار امیدوار کننده است و می‌توانیم انتظار یک بازی خوب و هیجان‌انگیز را از Bioware داشته باشیم.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. دموی قابل بازی Anthem نیز در 1 فوریه برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =