اخبار بازی

دمو یا بتا بازی Anthem به‌زودی منتشر می‌شود

دمو یا بتا بازی Anthem

وی جی مگ: می‌دانیم که بازی Anthem تا سال 2019 منتشر نمی‌شود و طرفداران این عنوان دوست دارند تا قسمت‌هایی از این بازی را امتحان کنند. خبر خوب این است که EA یک نسخه بتا یا دمو برای این بازی در نظر گرفته است. اما کی می‌توانیم این نسخه را امتحان کنیم؟

به گزارش وجی مگ، کارگردان بازی Anthem یعنی Jonathan Warner در تویتی به سوال یکی از طرفداران بازی پاسخ داد. سوال این بود که می‌توانیم قبل از انتشار بازی یک نسخه دمو از بازی داشته باشیم؟ و Warner در جواب گفت که اطلاعات دموی بازی به‌زودی منتشر می‌شود ولی به تاریخ دقیقی اشاره نکرد.

Mark Darrah که فعالیت زیادی در مورد بازی Anthem داشته در تویت خود گفته که روند ساخت بازی تا زمان انتشار آن ادامه خواهد داشت و در آخر به سوال یکی ازطرفدارن در مورد تست کردن لباس‌ها (چهار نوع کلاسی که در بازی وجود دارد) در نسخه بتا یا دموی بازی Anthem جواب داد. او به طور کامل این کار را تائید نکرد ولی احتمال این وجود دارد که بتوانیم بعضی از آن‌ها را تست کنیم.

Anthem یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو Bioware در دست توسعه است. این بازی را می‌توانید به صورت تک‌نفر و یا چهار نفره با دوستانتان به صورت آنلاین بازی کنید. به گفته سازندگان، این بازی شامل رویدادهای فصلی نیز می‌شود. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 توسط کمپانی EA برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =