اخبار بازی

احتمال پشتیبانی Anthem از 60 فریم در آینده

احتمال پشتیبانی Anthem از 60 فریم در آینده

وی جی مگ: مدتی پیش استودیو Bioware جزئیات گرافیکی بازی Anthem روی کنسول‌‌های مختلف را به اشتراک گذاشت و با اشاره به این که اولویت سازندگان روی وضوح تصویر بهتر بوده معلوم شد تمامی نسخه‌ها حتی نسخه‌ کنسول‌های میان‌نسلی هم به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. با این حال به گفته استودیو سازنده احتمال پشتیبانی Anthem از 60 فریم در آینده وجود خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، اسکایلا کاستا تهیه‌کننده عنوان نام‌برده در گفتگو با وبسایت Wccftech اظهار کرد احتمال اضافه شدن گزینه اجرای بازی Anthem به صورت 60 فریم روی کنسول‌های میان‌نسلی PS4 Pro و Xbox One X امری است که در آینده و پس از انتشار بازی توسط Bioware در نظر گرفته می‌شود. «در ابتدا ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم تمامی بخش‌های بازی به صورت نرم و روان اجرا می‌شوند. با این حال احتمال پشتیبانی Anthem از 60 فریم در آینده روی کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X وجود خواهد داشت.»

معمولا در دسترس قرار گرفتن گزینه‌ای برای اجرا بازی‌ها با فریم‌ریت‌ بالاتر و رزلوشن کمتر توسط اکثر سازندگان و بازی‌ها انجام نمی‌شود. اما شاید بتوان امیدوار بود این نکته توسط Bioware پیاده‌سازی شود. عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) توسط کمپانی EA برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =