اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از سرورها، مراحل تک نفره و Co op بازی Anthem

مراحل تک نفره و Co op بازی Anthem

وی جی مگ: بازی جدید استودیو BioWare که در دست توسعه است Anthem نام دارد که سازندگان آن رابطه خوبی با طرفداران برقرار کرده‌اند و به بسیاری از سوالات طرفداران در مورد این بازی پاسخ داده اند. به تازگی اطلاعاتی جدیدی در مورد این بازی منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تهیه کننده اجرایی بازی یعنی Mark Darrah دوباره با اکانت تویتر خود دوباره به سوالات طرفداران پاسخ داده است و اطلاعات جدیدی از بازی داده که جالب هستند. Darrah گفت که پناه‌گاه‌ها مانند ماموریت‌های بخش کمپین نخواهند بود و فعالیت بیشتری وجود خواهد داشت که به عنوان High Difficulty Experiences تعریف می‌شود.

به گفته Darrah ماموریت‌های بخش کمپین بازی به صورت تک‌نفره نیز قابل بازی است. البته بیشتر این ماموریت‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که آن‌ها را با سه پلیر دیگر انجام بدهید و بازی کردن به صورت 4 نفره راحت‌تر خواهد بود. Darrah اطلاعات دیگری را هم نیز تائید کرده است. پلیر‌ها قادر خواهند بود تا چند freelancer بسازند. اگر دوستانتان آنلاین نباشد، می‌توانید به دنبال پلیرهای دیگر برای انجام بازی بگردید. ماموریت‌های بخش داستانی بازی، نسبتا خطی خواهند بود.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال بعد برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + هجده =