اخبار بازی

توضیحات سازندگان بازی Anthem درباره بخش‌های مختلف گیم‌پلی

توضیحات سازندگان بازی Anthem درباره بخش‌های مختلف گیم‌پلی

 وی جی مگ: استودیو Bioware تاکنون تلاش قابل قبولی در خصوص ارائه اطلاعات به هواداران پیرامون عنوان در دست ساخت خود یعنی Anthem انجام داده است. اکنون نیز سازندگان بازی Anthem درباره بخش‌های مختلف گیم‌پلی توضیحات جدیدی ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، این جزئیات جدید مستقیما از توییتر تهیه‌کننده اجرایی بازی یعنی مارک داراه و تهیه‌کننده ارشد آن مایکل گمبل به دست آمده است. در ابتدا داراه در پاسخ به پرسش کاربری اظهار کرد Anthem شامل ماموریت‌ها و کوئست‌های روزانه خواهد بود که پلیرها در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند. در ادامه مشخص شد برای پلیرهای حرفه‌ای درجه سختی Veteran وجود خواهد داشت تا گیمرها را به چالش واقعی بکشد. به طوری که گمبل نیز در هنگام تجربه این حالت به سختی توانست زنده بماند.

در حالی که پیش از این نیز اعلام شده بود داراه دوباره تاکید کرد امکان مچ‌میکینگ مجدد برای تمامی فعالیت‌های موجود در Anthem وجود خواهد داشت. این ویژگی بازی را از عنوانی هم‌چون Destiny متمایز می‌سازد که مچ‌میکینگ تنها در پایان برخی از فعالیت‌‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. از دیگر پرسش‌های مطرح شده توسط مخاطبین Anthem درباره بخش‌های مختلف گیم‌پلی این نکته بود که آیا بازی از مانیتورهای Ultra-Wide پشتیبانی می‌کند. در حالی که داراه پاسخ مشخصی به این سوال نداد اما اظهار کرد تیم سازنده بازی را بدون هیچ مشکلی روی یک مانیتور Super Wide اجرا می‌کند.

اعضای استودیو Bioware حاضر نشدند اطلاعاتی در خصوص تعداد سلاح‌های موجود در بازی، تعاملات اجتماعی و یا احتمال انتشار رمان برای بازی ارائه کنند. عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 4 =