اخبار بازی

پیش‌ بینی فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای بازی Anthem

پیش‌ بینی فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای بازی Anthem

وی جی مگ: تنها چند هفته به عرضه بازی Anthem ساخته جدید استودیو Bioware باقی مانده است. اثری که کمپانی EA حساب ویژه‌ای روی عملکرد آن باز کرده است. به طوری که گزارش مالی اخیر منتشر شده از سوی EA به پیش‌ بینی فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای بازی Anthem تا انتهای سال مالی جاری که برابر با ماه مارچ 2019 است خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، فروش 5 تا 6 میلیون نسخه‌ای بازی Anthem یک پیش‌ بینی منطقی و در عین حال محافظه‌کارانه برای عناوین مالتی‌پلیر جدید محسوب می‌شود. با این حال مواردی در این میان وجود دارد که باعث می‌شود به سختی بتوان چگونگی عملکرد Anthem را پیش‌ بینی کرد. Anthem یک بازی شوتر کاملا آنلاین مبتنی بر لوت بوده که وظیفه توسعه آن برعهده استودیو Bioware بوده است. استودیویی که آن را با عناوین نقش‌آفرینی داستان‌محور به خاطر داریم. عرضه بازی در مقطع پرترافیک ابتدای سال 2019 و هم‌چنین برنامه‌ریزی‌های EA برای انتشار نسخه‌های مختلف Anthem که ناراحتی مخاطبین را هم به دنبال داشته از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

با این حال با توجه به بازخوردهایی که Bioware از دمو بازی دریافت کرده امید می‌رود Anthem بتواند انتظارات را برآورده کند. اثری که در در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) توسط کمپانی EA برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − ده =