اخبار بازی

شروع حواشی Anthem با پاک شدن یک نقد منفی

شروع حواشی Anthem با پاک شدن یک نقد منفی

وی جی مگ: عنوان Anthem سرانجام عرضه شد و تاکنون نمرات آن وضعیت جالبی ندارند. در همین حال یوتیوبری اقدام به نقد بازی کرده و به نکات منفی آن اشاره کرده است. اما این حرکت به مذاق EA خوش نیامده و این کمپانی با حذف این نقد و قرار دادن یوتیوبر در لیست سیاه موجی دیگر از حواشی Anthem را آغاز کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به مانند بسیاری از منتقدان دیگر، Gggmanlives نقاظ ضعف بازی را برشمرد که شامل مشکلات فنی، ایرادات صداگذاری، ظاهر شدن به یکباره کاراکترها و مواردی دیگر می‌شد. اما تنها تفاوتی که Gggmanlives با دیگر منتقدان دارد بدین شرح است که این یوتیوبر و چنل او تحت حمایت مالی EA قرار داشته و به عنوان بخشی از Game Changers نیز پول دریافت می‌کرد. Game Changers انجمن مخاطبین EA نام دارد. به دنبال حذف این نقد و قرار گرفتن در لیست سیاه توسط EA از او خواسته شد تا نشان مربوط به EA از این ویدئو حذف شود.

نکته قابل توجه بدین شرح است انجمن مخاطبین EA که Game Changers نامیده می‌شود و اسپانسر Gggmanlives هم به شمار می‌رفت همواره صداقت را یکی از فاکتورهای مهم خود به حساب می‌آورد و به آن افتخار می‌کرد. به دنبال آغاز شدن موج جدیدی از حواشی Anthem لی ویلیامز مدیر انجمن مخاطبین EA به این مسائل واکنش نشان داد و اظهار کرد این یوتیوبر وارد لیست سیاه نشده و ویدئو نقد او نیز به دلیل همخوانی نداشتن شرایط با موارد اسپانسرینگ حذف شده و محتویات ویدئو هیچ مشکلی نداشته است.

پس از آن Gggmanlives در صحبت با VG247 توضیح داد چنان‌چه قرار بوده ویدئو او نشان EA را داشته باشد در حالت کلی اجازه نخواهد داشت هیچ نکته منفی در خصوص بازی اظهار کند زیرا این نشان بدین معنی است که بازی توسط خود EA به اشتراک گذاشته شده است. پس از انتشار نقد به او گفته شد که ویدئو به دلیل نقض قرارداد حذف شده است. با تمامی این موارد اکنون این ویدئو باری دیگر در دسترس قرار گرفته اما دیگر خبری از نشان مخصوص به کمپانی EA نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 12 =