اخبار بازی

عملکرد بهتر بازی Anthem روی PS4 Pro نسبت به Xbox One X

عملکرد بهتر بازی Anthem روی PS4 Pro نسبت به Xbox One X

وی جی مگ: اگر خاطرتان باشد هنگام معرفی بازی Anthem، این اثر روی کنسول Xbox One X به نمایش گذاشته شد. به طوری که بسیاری متصور شدند کنسول‌های مایکروسافت پلتفرم اصلی و ویژه بازی محسوب می‌شوند. ظاهرا این فرضیه نادرست بوده زیرا بررسی‌های جدید صورت گرفته نشان از عملکرد بهتر بازی Anthem روی PS4 Pro دارد.

به گزارش وی جی مگ، اعضای تیم دیجیتال فاندری به تازگی دمو ساخته شوتر جهان اشتراکی استودیو Bioware را مورد تست و ارزیابی قرار داده که به دنبال آن مشخص شد اگرچه هیچ کدام از دو نسخه کنسولی به صورت عالی اجرا نمی‌شوند اما Anthem روی PS4 Pro عملکرد بهتری دارد. این در حالی است که کنسول میان‌نسلی مایکروسافت قدرت بیشتری نسبت به رقیب خود دارد.

براساس جزئیات به دست آمده هر دو نسخه از رزلوشن 4K پشتیبانی می‌کنند که برای رسیدن به وضوح تصویر از تکنیک Checkerboardong استفاده شده است. در مبحث وضوح تصویر تفاوت چندانی بین دو نسخه PS4 Pro و Xbox One X وجود نداشت. اما در بخش مربوط به عملکرد فنی، بازی Anthem روی کنسول سونی با فریم‌ریت 35 تا 25 اجرا می‌شد. نکته عجیب به کنسول مایکروسافت مرتبط می‌شود که روی آن بازی تا سقف 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شد و در لحظاتی که حجم پردازش زیاد می‌شد فریم بازی تا زیر 20 کاهش پیدا می‌کرد.

اگر پرفورمنس یا عملکرد فنی خیلی برای شما اهمیت دارد می‌توانید بازی را روی کنسول PS4 Pro تهیه کنید و با قرار دادن رزلوشن روی 1080p، بازی را به صورت 40 الی 50 فریم بر ثانیه تجربه کنید. چنین قابلیتی روی کنسول Xbox One X در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد. عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) توسط کمپانی EA برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 17 =