اخبار بازی

فروش ناامیدکننده بازی Anthem در بازار بریتانیا

فروش ناامیدکننده بازی Anthem در بازار بریتانیا

وی جی مگ: با انتشار فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته متوجه صدرنشینی اثر جدید Bioware یعنی Anthem هستیم. اثری که البته از دید فروش عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و نتوانسته به هیچ وجه انتظارات موجود را برآورده کند.

به گزارش وی جی مگ، آمار به دست آمده نشان از فروش ناامیدکننده بازی Anthem دارد اما این عنوان در هر صورت توانسته جایگاه بهتری را نسبت به Metro Exodus و Far Cry New Dawn به دست آورد که زمان زیادی از انتشارشان نمی‌گذرد. این نکته نیز حائز اهمیت است که از مجموعه فروش Anthem چیزی حدود 54 درصد آنها به PS4 و 40 درصد به Xbox One اختصاص دارد.

یکی از کارشناس‌ها در همین راستا توضیح داده که فروش ناامیدکننده بازی Anthem در سطحی بوده که حتی نتوانسته نزدیک به Destiny شود. دنیل احمد در این زمینه توضیح داده که بازی Anthem چیزی در حدود 10 درصد فروش Destiny در هفته اول عرضه را به خود اختصاص داده. اثری که اولین‌بار در سال 2014 منتشر شد.

با این توضیحات پیش‌بینی می‌شود که تنها 40 هزار نسخه از بازی Anthem در بازار بریتانیا به فروش رسیده باشد. در ادامه می‌توانید جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده کنید که با صدرنشینی Anthem همراه شده.

  1. Anthem
  2. Far Cry New Dawn
  3. FIFA 19
  4. Red Dead Redemption 2
  5. Metro: Exodus
  6. Forza Horizon 4
  7. New Super Mario Bros U Deluxe
  8. Mario Kart 8: Deluxe
  9. Call of Duty: Black Ops 4
  10. Super Smash Bros Ultimate
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − شش =