اخبار بازی

تاریخ عرضه دمو بازی Anthem مشخص شد

تاریخ عرضه دمو بازی Anthem مشخص شد

وی جی مگ: دو شرکت EA و Bioware تاریخ عرضه دمو بازی Anthem را اعلام کردند. دمویی که ابتدا برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند و سپس یک هفته بعد برای تمامی گیمرها در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، از روز جمعه مورخ 25 ژانویه الی یکشنبه 27 ژانویه افرادی که Anthem را پیش‌خرید کرده بودند و یا عضو یکی از سرویس‌های EA Access و یا Origin Access باشند به صورت ویژه به دمو بازی دسترسی پیدا می‌کنند. افرادی که در این دمو شرکت کرده باشند در هنگام انتشار نسخه اصلی بازی آیتم‌هایی را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند که البته مشخص نشده این آیتم‌ها شامل چه مواردی هستند.

سپس یک هفته بعد، از تاریخ 1 فوریه تا 3 فوریه تمامی مخاطبین می‌توانند دمو بازی Anthem را تجربه کنند. ناگفته نماند با توجه به استقبالی که معمولا از این دموها به عمل می‌آید فرصت تجربه آن ممکن است به مدت 24 ساعت یا بیشتر تمدید شود. لازم به ذکر است که محتویات هر دو نسخه دمو ویژه و رایگان بازی یکسان بوده و در آن پلیرها از لول 10 می‌توانند یکی از کلاس‌هاس بازی را انتخاب کنند و تا لول 15 قابلیت پیشرفت کردن خواهند داشت.

باید اشاره کرد پیشرفت‌های صورت گرفته در این دمو قابل انتقال به نسخه نهایی نخواهد بود. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =