اخبار بازی

ساخت Anthem پیش از عرضه بازی Destiny شروع شده

ساخت Anthem پیش از عرضه بازی Destiny شروع شده

وی جی مگ: در سال 2014 استودیو Bungie با عرضه بازی Destiny موج جدیدی از شوترها را برای حضور در بازار آماده کرد که با المان‌های آنلاین همراه شدند. آثاری همچون The Division و ساخته Bioware نتیجه این موضوع بودند اما به نظر می‌رسد که ساخت Anthem پیش از عرضه بازی Destiny شروع شده.

به گزارش وی جی مگ، مایکل گمبل از استودیو Bioware در مصاحبه با رسانه‌ای فرانسوی توضیح داده که آنها پیش از عرضه بازی Destiny در اندیشه ساخت Anthem با شکل و شمایل امروزی و استفاده از المان‌ها و دنیای آنلاین بودند. اثری که قرار است به‌زودی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود.

گمبل در شرایطی که توضیح داده ساخت Anthem پیش از عرضه بازی Destiny شروع شده اما به این موضوع اعتراف کرده که ساخته Bungie تاثیر مستقیمی روی شکل‌گیری آینده بازار عناوین شوتر داشته. بازی Destiny در زمان عرضه با مشکلات بسیاری همراه شده بود و Bioware بارها توضیح داده که سعی می‌کنند در ابتدای انتشار از چنین موضوعاتی دوری کند.

در حال حاضر بسیاری از کاربرها نسبت به نمایش‌های بازی Anthem رضایت دارند اما باید این موضوع را به خاطر داشته باشیم که پیش‌تر وضعیتی مشابه برای Mass Effect Andromeda رخ داد و هرچند نمایش‌ها خوب بودند اما محصول نهایی نتوانست انتظارات را برآورده کند. اتفاقی که ممکن است اینبار برای ساخته جدید Bioware تکرار شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =