اخبار بازی

خبری از Cross-Play در ابتدای عرضه Anthem نیست

خبری از Cross-Play در ابتدای عرضه Anthem نیست

وی جی مگ: به گفته تهیه‌کننده استودیو Bioware خبری از Cross-Play در ابتدای عرضه Anthem نیست. این در حالی است که حتی بسیاری از گیمرها هم انتظار پیاده‌سازی این قابلیت را در Anthem نداشتند.

به گزارش وی جی مگ، از زمانی که اجازه پیاده‌سازی قابلیت Cross-Play به صورت بتا در نسخه PS4 بازی Fortnite صادر شد بارش سوالات بر توسعه‌دهندگان عناوین مختلف آغاز شد که آیا آثار آن‌ها نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. با این حال حتی اگر شما بازیساز هم نباشید می‌توانید تصور کنید که پیاده‌سازی چنین قابلیتی در بازی آنلاین بزرگی مانند Anthem ساده نخواهد بود.

هنگامی که در توییتر این سوال مطرح شد تهیه‌کننده بازی یعنی بن اروینگ به سادگی پاسخ داد خبری از قابلیت Cross-Play در ابتدای عرضه Anthem نخواهد بود. پاسخی که بیان می‌دارد اگرچه این قابلیت و پیاده‌سازی آن در اولویت استودیو Bioware نیست اما شاید این قابلیت در آینده به بازی اضافه شود. با توجه به این که ابزارهای مورد نیاز برای افزودن Cross-Play هر روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و دائم بر تعداد عناوینی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند افروده می‌شود شاید Anthem نیز مدتی پس از انتشار این مورد را به ساختار خود اضافه کند.

عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =