اخبار بازی

خبری از بسته‌های قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نیست

خبری از بسته‌های قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نیست

وی جی مگ: خبری از بسته‌های قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نخواهد بود. این مورد توسط استودیو سازنده بازی یعنی Bioware مورد تایید رسمی قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، بسیاری از عناوین MMO موجود در بازار از جمله World of Warcraft، Final Fantasy 14 و The Elder Scrolls Online از بسته‌های الحاقی داستانی پولی استفاده می‌کنند. عرضه Destiny هم بسته‌های گسترش‌دهنده داستانی را در پشت دروازه‌هایی که تنها با پرداخت پول می‌شد از آن‌ها عبور کرد قرار داد. امری که حتی Destiny 2 نیز آن را به خوبی انجام می‌دهد. با این حال این مورد برای اثر در دست ساخت Bioware صدق نمی‌کند.

مارک داراه تهیه‌کننده اجرایی بازی Anthem طی صحبت در همایش PAX West اظهار کرد که Bioware می‌خواهد همه پلیرها بتوانند تمامی محتویات داستانی بازی را تجربه کنند و به همین دلیل خبری از بسته‌های قابل دانلود پولی برای بازی Anthem نخواهد بود. «در زمینه داستانی و داستان‌سرایی، ما نمی‌خواهیم مخاطبین خود را دو دسته کنیم. ما می‌خواهیم تمامی گیمرها بتوانند محتویات مربوط به این بخش را تجربه نمایند. به همین دلیل هیچ کدام از این محتویات پولی نخواهد بود.»

داراه باری دیگر تکرار کرد Anthem شامل هیچ گونه لوت باکسی نخواهد بود و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی تنها به آیتم‌ها و موارد تزئینی محدود خواهد شد. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =