اخبار بازی

اطلاعاتی از جزئیات گرافیکی بازی Anthem

اطلاعاتی از جزئیات گرافیکی بازی Anthem

وی جی مگ: استودیو Bioware و کمپانی EA در حال فراهم سازی مقدمات برای عرضه بازی Anthem و دمو خصوصی آن هستند. اکنون این توسعه‌دهنده اطلاعاتی از جزئیات گرافیکی بازی Anthem را روی کنسول‌ها به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، تهیه‌کننده ارشد بازی یعنی مایک گمبل در توییتر و در پاسخ به سوالات طرفداران از جزئیات گرافیکی بازی Anthem رونمایی کرد. به گفته گمبل Anthem روی هر دو کنسول PS4 Pro و Xbox One X نمی‌تواند با وضوح تصویر 1080p و فریم ریت 60 اجرا شود. چرا که توسعه‌دهندگان اولویت را روی کیفیت و جزئیات بصری بازی قرار دادند و به گفته آن‌ها بهبود فریم ریت امری است که در آینده هم می‌تواند به وقوع بپیوندد. پس از آن تایید شد هر دو نسخه PS4 Pro و Xbox One X عنوان نام‌برده را به صورت 4K و فریم ریت 30 اجرا می‌کنند. هم‌چنین فریم بازی روی هر دو نسخه معمولی PS4 و Xbox One هم به صورت 30 گزارش شده است.

به‌علاوه مشخص شد دمو خصوصی Anthem حدود 30 گیگابایت حجم داشته و همان‌طور که از قبل اعلام شده بود از 25 ژانویه شروع شده و 27 ژانویه به پایان می‌رسد. دمو عمومی نیز از 1 فوریه آغاز می‌شود. Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

مهرنگار کمری

Mehrnegar

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 5 =