اخبار بازی

خبری از تاخیر در عرضه بازی Anthem نیست

خبری از تاخیر در عرضه بازی Anthem نیست

وی جی مگ: در کنار شایعات زمان عرضه کنسول PS5 برخی منابع به این موضوع اشاره کردند بودند که احتمالا به‌زودی متوجه تاخیر در عرضه بازی Anthem می‌شویم اما به نظر می‌رسد که چنین موضوعی واقعیت نداشته و امروز تهیه‌کننده Anthem تمامی شایعات موجود در این زمینه را تکذیب کرد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند کار استودیو Bioware با عملکرد ضعیف بازی Mass Effect Andromeda به پایان برسد اما فعلا آنها روی بازی Anthem کار می‌کنند و یکبار دیگر شانس دارند تا اثری قابل توجه را آماده کنند. این در شرایطی است که به‌ هیچ‌وجه خبری از تاخیر در عرضه بازی Anthem نیست و این اثر در تاریخ 22 فوریه منتشر خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که EA به هیچ فعالیت عجیبی را صورت نداده بود که شایعه تاخیر در عرضه بازی Anthem به وجود آمد اما اکنون آنها مجبور به تکذیب این شایعه شده‌اند. شایعه اصلی که منتشر شده بود به این موضوع اشاره داشت که استودیوهای مختلف کیت توسعه کنسول PS5 را به دست آورده و حتی Bioware مشغول تست بازی خود یعنی Anthem روی سخت‌افزار آینده سونی است.

در ادام به این نکته اشاره شده بود که احتمالا عرضه بازی Anthem با تاخیر روبرو شده و این اثر نهایتا برای PS5 نیز منتشر می‌شود که این مسئله به صورت کلی از سوی EA و مسئولین Bioware تکذیب شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + بیست =