اخبار بازی

انتشار جزئیات گرافیکی بازی Assassin’s Creed 3 Remaster

انتشار جزئیات گرافیکی بازی Assassin's Creed 3 Remaster

وی جی مگ: کمپانی Ubisoft اطلاعاتی در خصوص جزئیات گرافیکی بازی Assassin’s Creed 3 Remaster به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد عرضه مجدد این اثر برای پلتفرم‌های نسل هشتم محدود به یک پورت ساده نمی‌شود بلکه موارد زیادی روی آن انجام و اعمال شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر عرضه Assassin’s Creed 3 Remaster به عنوان بخشی از محتویات سیزن‌پس بازی Assassin’s Creed Odyssey مورد تایید قرار گرفته است و هم‌چنین قرار است به صورت جداگانه نیز منتشر شود. اما در حال حاضر هیچ گونه زمان عرضه دقیقی به جز مارچ 2019 برای آن مشخص نشده است.

اکنون شرکت Ubisoft صفحه پشتیبانی بازی را به‌روزرسانی کرده و اطلاعات جدیدی از جزئیات گرافیکی بازی Assassin’s Creed 3 Remaster به اشتراک گذاشته است. استفاده از تکنیک بزرگ‌نمایی وضوح تصویر اجازه داده تا بازی روی پلتفرم‌های Xbox One X، PS4 Pro و PC با رزلوشن 4K و هم‌چنین با پشتیبانی از قابلیت HDR اجرا شود. هم‌چنین روی PS4 و Xbox One نیز به صورت 1080p اجرا می‌شود. به‌علاوه تکسچرهایی با وضوح تصویر بالاتر، جزئیاتی جدید در مدل‌سازی کاراکترها و سیستم پردازش نورپردازی، پردازش فیزیک و جمعیت‌های متراکم‌تر در محیط بازی و پشتیباتی از قابلیت VFX، دیگر موارد اعمال شده در Assassin’s Creed 3 Remaster محسوب می‌شوند. تمامی محتویات منتشر شده پس از عرضه بازی نیز در بسته در دسترس خواهند بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =