اخبار بازی

تایید عرضه بازی Assassin’s Creed 3 برای پلتفرم‌های این نسل

تایید عرضه بازی Assassin’s Creed 3 برای پلتفرم‌های این نسل

وی جی مگ: امروز شرکت Ubisoft جزئیات محتویات سیزن‌پس بازی Assassin’s Creed Odyssey را به اشتراک گذاشت و طی آن عرضه بازی Assassin’s Creed 3 برای کنسول‌های نسل حاضر نیز مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش جی مگ، در ابتدا کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey اسکات فیلیپس اظهار کرد محتویات اضافی بازی به صورت اپیزودیک عرضه خواهند شد. در مجموع دو بسته گسترش‌دهنده داستانی بزرگ برای بازی عرضه می‌شوند که هر کدام به سه اپیزود مجزا تقسیم می‌شوند. اولین بسته گسترش‌دهنده در ماه دسامبر عرضه می‌شود و داستان آن روی اولین شخصی که از Hidden Blade، سلاح نمادین Assassinها استفاده کرد تمرکز می‌کند. هر سه اپیزود یکی پس از دیگری در ماه دسامبر عرضه می‌شوند. دومین بسته الحاقی در مورد شهر زیر آبی به نام Atlantis بوده که پلیرها باید از داستان موجود در پیش‌زمینه این شهر اطلاعاتی به دست بیاورند. این بسته الحاقی دوم نیز برای عرضه در تاریخی نامشخص از بهار 2019 برنامه‌ریزی شده است.

تایید عرضه بازی Assassin’s Creed 3 برای پلتفرم‌های نسل حاضر به عنوان بخشی از محتویات موجود در سیزن‌پس بازی Assassin’s Creed Odyssey شاید عجیب‌ترین نکته در خصوص آن باشد. بدین ترتیب افرادی که سیزن‌پس بازی را تهیه کرده باشند به یک نسخه ریمستر از Assassin’s Creed 3 هم دسترسی پیدا خواهند کرد. این مسئله دقیقا برای سیزن‌پس Far Cry 5 هم اتفاق افتاده بود و Far Cry 3 به عنوان بخشی از محتویات سیزن‌پس آن در دسترس پلیرها قرار گرفته بود.

فیلیپس در ادامه توضیح داد ماهیت اپیزودیک، محتویات و به‌روزرسانی‌های رایگان بازی را نیز شامل خواهد شد. عرضه چالش‌های هفتگی و اضافه شدن قابلیت A New Game Plus به مروز زمان، از جمله موارد ذکر شده توسط کارگردان بازی بود. عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =