اخبار بازی

Assassin’s Creed 4 با وسعتی حیرت انگیز

GameemaG

کاربران و علاقه مندان به سری عناوین Assassin’s Creed که نسخه ی چهارم آن تا ماه های دیگر برای پلتفرم های متفاوت و مختلفی منتشر خواهد شد، منتظر مشاهده یک دنیای بسیار بزرگ و وسیع باشند. در نسخه ی چهارم وسعت بسیار زیادی شاهد خواهید بود اینرا ما نمی گوییم بلکه استودیوی سازنده بازی یعنی یوبی سافت گفته است. این خبر در حالی منتشر شد که وقتی با کارگردان خلاق نسخه ی چهارم این عنوان درباره ی وسعت آن سخن می گوییم او در جواب صراحتا اعلام کرده است که حدود شصت برابر نسخه ی چهارم این عنوان از نسخه های قبلی بزرگتر خواهد بود! این در حالی است که اقای Jean Guesdon طی مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده است که:

ما در نسخه ی چهارم سری عناوین اساسین کرید که Assassin’s Creed IV: Black Flag نام دارد و تا ماه‌هایی دیگر وارد بازار خواهد شد، شاهد یک دنیای بسیار بزرگ و حیرت انگیز خواهیم بود. اگر بخواهیم در ریاضیات رجوع کنیم و طبق اعداد پیش برویم می توان گفت که از هر قسمت سری عناوین Assassin’s Creed بسیار بزرگتر خواهد بود و می توان عدد 60 برابر بزرگتر را انتخاب کرد. همچنین چیزی که به وسعت  نسخه ی چهارم به ما کمک کرد اقیانوسها بود. ما در نسخه ی چهارم سعی برآن داشتیم که اقیانوس ها را فراتر از حد خود کنیم و در کلام آخر باید بگویم که ما نسخه ی چهارم را به شکلی ساختیم که صد در صد مطمئن باشیم که بهترین نمایش از دریای کارائیب نشان داده ایم و از اصلی ترین تجربیات بازی می توان به کشف ، ماجراجویی ، اکتشاف در این دریا نام برد.

 عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag در 7 آبان 92 برای پلتفرمهای pc , ps3 , xbox 360 wii u انتشار خواهد یافت و همچنین برای کنسولهای بعد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =

  • من هر ASSASSIN که بازی کردم فقط REVELATIONS خیلی سبکش باحال بود البته از نظر گرافیکی ASSASSIN CREED 3 بیشتر بوده تا ببینیم 4 چطوره از نظر گرافیکی

  • هرچه قدر هم بهش برسن….از اونجایی که این بازی خیلی نژاد پرستی شده و فاکتور های قدیمی ای داره…از جذابیت نسخه های قبلی برخوردار نیست. بهترین سریها …شماره 1 تا Revelations

    بود که Revelations به بهترین شیوه ، بازیکن رو درگیر داستان میکرد و جذابیت بازی بسیار قابل لمس بود..مخصوصا در صحنه های آخر بازی که خیلی خیلی “Epic” بود.