اخبار بازی

منتظر معرفی Assassin’s Creed Compilation باشید

منتظر معرفی Assassin’s Creed Compilation باشید

وی جی مگ: درباره پروژه Bowmore پیش‌تر توضیح دادیم اما یکی دیگر از عناوینی که در جریان فهرست لو رفته‌ فروشگاه آلمانی با آن برخورد داشتیم، بسته Assassin’s Creed Compilation است. بسته‌ای که احتمالا به زودی از سوی Ubisoft معرفی شده و شامل چند قسمت از مجموعه محبوب آنهاست.

به گزارش وی جی مگ، در جزئیات منتشر شده طی لیست لو رفته مشخص شده که بسته Assassin’s Creed Compilation برای Nintendo Switch، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. هنوز جزئیات بیشتر از این بسته که شامل چه عناوینی می‌شود در دسترس نیست اما می‌توان انتظار داشت که با وجود Nintendo Switch در میان پلتفرم‌های هدف شاهد عرضه بازی‌های جدید این مجموعه در این بسته نخواهیم بود.

پیش‌تر در جریان نسل جاری کنسول‌های خانگی Ubisoft بسته Assassin’s Creed Ezio Collection را برای PS4 و Xbox One منتشر کرد. بسته‌ای که شامل سه قسمت از این مجموعه با حضور شخصیت Ezio بود. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که بازی‌های دیگر جز سه بازی مورد نظر در بسته Assassin’s Creed Compilation قرار گیرند.

نهایتا باید به این نکته را نیز در ذهن داشت که تاریخ عرضه 29 مارچ برای بسته Assassin’s Creed Compilation در فهرست لو رفته لحاظ شده و انتظار می‌رود که این بازی در جریان The Game Awards 2018 رونمایی شود. مراسمی که زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده و می‌تواند موقعیت مناسبی برای معرفی این بسته جدید از مجموعه Assassin’s Creed باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 7 =

  • لعنتایا اومدن کلا سری اساسینز رو عوض کردن کردنش نسخه ضعیف تر ویچر(که الان هم تو سبک جدیدش واقعا خوب کارکرده)بعد حالا میاین اونارو ریمستر میکنین یا سیزن پس میکنین
    واقعا فاز چیه مدیران یوبی سافت اونجا با خودشون چه فکری کردن

  • :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    یعنی خوشم میاد این یوبی‌سافت بعد از این همه سال هنوز که هنوز در و پیکر نداره!!! همه اخبار مربوط به این شرکت بلااستثنا لیک میشه!!!