اخبار بازی

اختصاص 45 درصد فروش بازی Assassin’s Creed Odyssey به بازار دیجیتال

اختصاص 45 درصد فروش بازی Assassin’s Creed Odyssey به بازار دیجیتال

وی جی مگ: با انتشار گزارش مالی مربوط به نیمه ابتدایی و سه‌ماهه دوم سال مالی 2019 شرکت Ubisoft مشخص شد 45 درصد فروش بازی Assassin’s Creed Odyssey به بازار دیجیتال اختصاص داشته است.

به گزارش وی جی مگ، از آن جایی که بازی نام‌برده درست در بازه زمانی اشاره شده منتشر شد در حال حاضر اطلاعات درست و دقیقی از آن در دست نیست اما Ubisoft اعلام کرده که 45 درصد فروش بازی Assassin’s Creed Odyssey به بازار دیجیتال مربوط می‌شود که این میزان، افزایش ده درصدی را به نسبت بازی Assassin’s Creed Origins نشان می‌دهد.

از دیگر موارد ذکر شده در گزارش مالی این شرکت باید به ثبت 40 میلیون پلیر برای بازی Rainbow Six Siege اشاره شود. بازی For Honor هم به 15 میلیون پلیر دست پیدا کرده است. از نظر درآمد خالص نیز درآمد خالص شرکت Ubisoft در سه‌ماهه دوم سال مالی جاری 365 میلیون یورر برابر با 414 میلیون دلار بوده است. مجموع فروش آن‌ها هم 367 میلیون یورو برابر 416 میلیون دلار اعلام شده.

کمپانی فرانسوی Ubisoft پیش از این اعلام کرده بود برنامه دارد تا سه بازی The Crew 2، Assassin’s Creed Odyssey و The Division 2 تا انتهای سال مالی 2019 مجموعا 19 میلیون واحد به فروش برساند. با توجه به اینکه The Division 2 در ماه مارچ 2019 یعنی دقیقا همزمان با به اتمام رسیدن سال مالی عرضه می‌شود، دست پیدا کردن به هدف مورد نظر کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 6 =