اخبار بازی

رونمایی از نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey

رونمایی از نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey

وی جی مگ: شرکت Ubisoft از نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey رونمایی کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت این نقشه بسیار وسیع و بزرگ است.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این توسط شرکت فرانسوی Ubisoft اعلام شده بود که نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey دو برابر بزرگ‌تر از نقشه Assassin’s Creed Origins خواهد بود اما تاکنون هیچ گونه جزئیاتی از آن به تصویر کشیده نشده بود. همان‌طور که می‌شد از یک اثری که در یونان باستان جریان دارد انتظار داشت نقشه کامل بازی Assassin’s Creed Odyssey شامل کوهستان‌ها، جزایر و مناطق دریایی بسیاری است که می‌تواند ساعت‌ها وقت پلیر را برای جستجو در آن به خود اختصاص دهد.

مساحت این نقشه که توسط وبسایت Powerpyx منتشر شده به 130 کیلومتر مربع می‌رسد که باعث می‌شود 62 درصد از نقشه Origins بزرگ‌تر باشد. البته باید اشاره شود مناطق خشکی موجود در بازی AC Origins از مناطق خشکی AC Odyssey بزرگ‌تر و بیشتر بوده و بخشی عمده‌ای از نقشه AC Odyssey را هم دریا و مناطق آبی تشکیل می‌دهد. تمامی این مناطق دریایی هم شامل جزایر بوده که هر کدام از آن‌ها امکان ماجراجویی و جستجو را برای گیمرها مهیا می‌کند. چنان‌چه به جستجو با کشتی علاقه‌ای ندارید یونان و مقدونیه می‌تواند تمرکز اصلی گشت و گذار شما را به خود اختصاص دهد.

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =