اخبار بازی

اشاره بازی Assassin’s Creed Odyssey به ترامپ

اشاره بازی Assassin's Creed Odyssey به ترامپ

وی جی مگ: بازی Assassin’s Cree Odyssey عنوان بزرگی است که در دوران یونان باستان روایت می‌شود و نکات بسیاری نیز در دنیای آن مخفی شده است. با توجه به تمرکز بازی روی درگیری‌های سیاسی، پیدا شدن نکاتی در ارتباط با وابستگی‌های سیاسی منطقی به نظر می‌رسد و اکنون ایستراگ یافت شده در بازی Assassin’s Creed Odyssey به ترامپ ، رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان دنبال کردن کوئستی در بازی تحت عنوان Venomous Encounter پلیر باید تمامی سرنخ‌های مربوط به یک اقدام به ترور را پیدا کرده و از بین ببرد و پس از آزاد کردن شخصیتی در کمپ مربوط به این کوئست، با نکته جالبی مواجه می‌شود. در پایان این کوئست دو گزینه در مقابل پلیر قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها به کشتن رهبر راهزنان اشاره می‌کند. قبل از کشتن این شخصیت، او در آحرین دیالوگ خود از عبارت MAGA استفاده کرده و بیان می‌کند که «ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و دوباره آتن را به روزهای خوبش باز می‌گردانیم.»

باید توضیح دهیم که MAGA شعار تبلیغاتی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ بوده و مخفف عبارت Make America Great Again (دوباره آمریکا را به روزهای خوبش باز می‌گردانیم) محسوب می‌شود. لازم به ذکر است در پایان این کوئست چنان‌چه به کشتن رهبر راهزنان اقدام نکنید این ایستراگ و اشاره بازی Assassin’s Creed Odyssey به ترامپ را از دست خواهید داد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =