اخبار بازی

30 ساعت میان پرده تعاملی در بازی Assassin’s Creed Odyssey

30 ساعت میان پرده تعاملی در بازی Assassin’s Creed Odyssey

وی جی مگ: عنوان Assassin’s Creed Odyssey به دنبال آن است که فرمول سری Assassin’s Creed را با تغییرات گسترده همراه کند. در حالی که هسته اصلی این بازی حول سیستم مبارزات جدید معرفی شده در قسمت قبلی یعنی Origins توسعه می‌یابد با این حال بزرگ‌ترین نکته جدیدترین نسخه در حال ساخت این مجموعه به ارائه حق انتخاب به پلیر مربوط می‌شود. بازی به صورت کامل قدم در راه آثار نقش‌آفرینی برداشته و در همین خصوص اعلام شد شاهد 30 ساعت میان پرده تعاملی در بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد Assassin’s Creed Odyssey روی بخش داستان‌سرایی خود تمرکز فراوانی داشته و حرکت به سمت سبک نقش‌آفرینی هم تاکیدی بر این موضوع به شمار می‌رود. با توجه به این که بازی مذکور به عنوان پرونده اصلی جدیدترین شماره از مجله Game Informer مورد بررسی قرار گرفته اکنون جزئیات مهیجی از آن به اشتراک گذاشته شده و یکی از آن‌ها وجود 30 ساعت میان پرده تعاملی در بازی Assassin’s Creed Odyssey است. البته با توجه به سیستم انتخاب همه این میان‌ پرده‌ها یا کات‌سین‌ها را مشاهده نخواهید کرد. نکته قابل توجه دیگر بدین شرح است که تمامی میان‌ پرده‌های بازی قابل رد شدن هستند و مجبور به تماشای آن‌ها نخواهید شد.

کارگردان بخش روایی بازی ملیسا مک‌کوبری در خصوص موارد اشاره شده بدین شکل توضیح می‌دهد «به عنوان کارگردان بخش روایت بازی Assassin’s Creed Odyssey اگر بخواهم بگویم به این موضوع که مخاطبین به بخش داستانی توجه چندانی نکنند اهمیت نمی‌دهم دروغ گفته‌ام. زیرا به نظر من داستان مهم‌ترین راه ارتباطی پلیر با بازی است. با این حال درک می‌کنم که شاید بسیاری از مخاطبین نخواهند آن‌ چنان اهمیتی به این بخش بدهند. ما این پلیرها را هم در بازی خود در نظر گرفتیم. هم‌چنان باید برای پیشرفت در داستان از طریق مکالمات و انتخاب دیالوگ‌ها پیشروی کنید. با این حال در صورتی که مایل باشید می‌توانید این بخش‌ها را رد کنید. همواره گزینه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که بتوانید سینماتیک‌ها و بخش انتخاب دیالوگ را رد نمایید.» عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر 97) برای XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پانزده =