اخبار بازی

استفاده زیاد Assassin’s Creed Odyssey از CPU ارتباطی به Denuvo ندارد

استفاده زیاد Assassin’s Creed Odyssey از CPU ارتباطی به Denuvo ندارد

وی جی مگ: هنگامی که بسیاری از گیمرها متوجه استفاده Assassin’s Creed Origins و عنوان جدید Assassin’s Creed Odyssey از CPU روی پلتفرم PC شدند حدس و گمان‌ها بدین شکل صورت گرفت که استفاده از قفل Denuvo باعث این مورد شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط یک Modder معروف به نام Kaldaien که Mod های مختلفی برای بازی‌هایی هم‌جون Nier: Automata و Monster Hunter World تولید کرده، این شخص هنگام کار روی یک Mod برای بازی جدید شرکت Ubisoft متوجه شده که استفاده Assassin’s Creed Odyssey از CPU ارتباطی به قفل نام‌برده ندارد. این شخص در وبسایت GitHub اظهار کرد استفاده زیاد از CPU به دلیل مدیریت منابع مربوط به درایور صورت گرفته است. به دلیل محدوده محافظ تعیین شده برای منابع تکسچرها، فایل‌های مربوط به تکسچرها هزاران بار در طول ساعت بارگذاری می‌شوند و همین مورد باعث می‌شود کار زیادی CPU کشیده شود. اگر درایو و سخت‌افزار وضعیت ثابت و قدرتمندتری داشته باشد این میزان استفاده از CPU نیز بیشتر خواهد شد. با این حال خوش‌بختانه به نظر می‌رسد حل این مشکل چندان دشوار نباشد.

شرکت Ubisoft از زمان عرضه بازی در تلاش بوده تا مشکلات مربوط به Assassin’s Creed Odyssey را حل نماید. به‌روزرسانی جدید منتشر شده برای پلتفرم PC اجازه می‌دهد تا CPU های قدیمی که از AVX پشتیبانی نمی‌کنند به طور مناسب بازی را اجرا کرده و هم‌چنین پایداری بازی نیز افزایش یافته است. به‌روزرسانی 1.04 کنسول‌های نیز مشکلاتی هم‌چون کرش کردن بازی هنگام انتخاب گزینه New Game روی کسنول Xbox One را برطرف کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + شش =