اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از مبارزات در بازی Assassin’s Creed Odyssey

اطلاعاتی جدید از مبارزات در بازی Assassin’s Creed Odyssey

وی جی مگ: عنوان Assassin’s Creed Origins مبارزات در این سری را با تغییرات کلی همراه کرد و اکنون جدیدترین نسخه Assassin’s Creed یعنی Odyssey هم همین اساس و اصول ساخته شده و هسته اصلی گیم‌پلی Origins را حفظ کرده می‌کند. در همین راستا شرکت Ubisoft اطلاعاتی جدید از مبارزات در بازی Assassin’s Creed Odyssey را منتشر کرده و مشخص شد تغییرات و بهبودهایی به منظور تحرک، چابکی و شخصی‌سازی پلیر صورت گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی آقای اسکات فیلیپس  همراه اطلاعات جدید منتشر شده درباره مبارزات در بازی Assassin’s Creed Odyssey صحبت کرد. فیلیپس توضیح داد که اگرچه شخصیت اصلی بازی یک اسپارتان بوده اما نحوه و استایل مبارزه آن‌‌ها با دیگر جنگویان اسپارتان متفاوت است. شخصیت اصلی بازی در واقع یک مزدور است. یه منظور تمرکز رو هسته اصلی Origins که فراهم کردن و ارائه دادن انتخاب‌های بیشتر برای پلیر است، مبارزات بازی شخصی‌سازی‌تر شده و تنوع بیشتری به نسبت Assassin’s Creed Origins خواهند داشت.

بخش مبارزات در بازی به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود. یک مورد تمرکز اصلی را روی مخفی‌کاری قرار می‌دهد. دیگری مبارزات بازی را در حالت نبرد تن به تن دنبال می‌کند و در سومین حالت نیز با نبردها و حملات از راه دور پیگیری می‌شود. سلاح‌ها و تجهیزات قابل ارتقا بوده و اگرچه شخصیت پلیر دیگر نمی‌تواند از سپر استفاده کند اما هم‌چنان می‌تواند حملات دشمن را با استفاده از سلاح‌های خود دفع کند.

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 13 =