اخبار بازی

مقایسه نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey و Origins

مقایسه نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey و Origins

وی جی مگ: پیش از این نیز اعلام شده بود جدیدترین نسخه از سری بازی Assassin’s Creed تحت عنوان Odyssey که تا چند روز آینده توسط Ubisoft عرضه می‌شود از نقشه بزرگی برخوردار است. اکنون اطلاعات منتشر شده باعث می‌شود بتوانیم نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey و Origins را مقایسه کرده و تفاوت‌های موجود میان نقشه این دو بازی را بررسی نماییم.

به گزارش وی جی مگ، در اولین مورد به مقایسه اندازه دو نقشه بازی Assassin’s Creed Odyssey و Origins پرداخته می‌شود. بر همین اساس بحش زیادی از نقشه بازی Odyssey را نواحی دریایی و آب تشکیل می‌دهد در صورتی که در Assassin’s Creed Origins تقریبا همین میزان از اندازه توسط مناطق صحرایی پوشانده شده بود. دومین مور مقایسه‌ای را بین دو شهر آتن و اسکندریه از جهان بازی Assassin’s Creed Odyssey انجام می‌دهد و چگونگی بزرگی این دو شهر از نقشه بازی را نشان می‌دهد. نقشه جهان بازی Assassin’s Creed Odyssey در حدود 256 کیلومترمربع برآورد شده است.

 

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود. لازم به ذکر است بازی هم‌اکنون برای افرادی که نسخه Gold یا Ultimate Edition را پیش‌خرید کرده بودند در دسترس قرار گرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 5 =