اخبار بازی

مدت زمان گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey مشخص شد

مدت زمان گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey مشخص شد

وی جی مگ: مدت زمان گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد. براساس اطلاعات اعلام شده توسط وبسایت PowerPyx برای به اتمام رساندن بخش داستانی جدیدترین نسخه از سری بازی Assassin’s Creed به 40 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد می‌توانید بازی را زیر 40 ساعت نیز به پایان برسانید. زیرا PowerPyx مدت زمان گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey را به صورتی محاسبه کرده که در آن بخش دیالوگ‌ها رد نشده است که البته امکان آن در اختیار پلیر گذاشته می‌شود. هم‌چنین تمامی بخش‌های نقشه بازی نیز آشکار و کشف شده که با توجه به بزرگ بودن محیط بازی، کار آسانی نبوده و 5 الی 6 ساعت معادل 12 درصد از زمان صرف شده برای تجربه بازی توسط PowerPyx را به خود اختصاص داده است.

با توجه به کوئست‌های جانبی، فعالیت‌های اختیاری و رساندن کاراکتر به حداکثر سطح موجود، تجربه بازی می‌تواند حدود 50 ساعت طول بکشد. همین مورد می‌تواند Odyssey را به طولانی‌ترین عنوان سری تبدیل نماید. در خبری مرتبط به عنوان در دست ساخت شرکت Ubisoft نیز اعلام شد این بازی برای نصب روی کنسول PS4 به 47 GB فضا نیاز خواهد داشت. بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =