اخبار بازی

داستان مدرن در بازی Assassin’s Creed Odyssey ادامه پیدا می‌کند

داستان مدرن در بازی Assassin's Creed Odyssey

وی جی مگ: فرانچایز Assassin’s Creed به اضافه داستان تاریخی، داستان عصر مدرن را هم تعریف می‌کند. بعد از مرگ شخصیت Desmond Miles در بازی Assassin’s Creed III بخش مربوط به داستان عصر مدرن بسیار کم‌رنگ شد. در بازی Assassin’s Creed Origins به علت‌ فعالیت‌های Layla Hassan بخش داستانی عصر مدرن بازگشت و قرار نیست که آخرین دیدارمان با Layla باشد. او قرار است در Assassin’s Creed Odyssey بازگردد.

به گزارش وی جی مگ، در طی مصاحبه‌ای که GameSpot با Jonathan Dumont کارگردان بازی داشت، فهمیدیم که محتوای داستانی بازی قبلی در Origins ادامه خواهد داشت.

«داستان عصر مدرن بازی Odyssey ادامه داستان Leyla خواهد بود و داستان بازی را اندکی تکمیل می‌کند. رشد بعضی از کارکترها را در این نسخه خواهید دید. او قرار است تغییر کند و در مکان‌هایی ماجراجویی خواهد کرد که انتظارش را ندارید که جالب است. Lyla در origins معرفی شد و هم‌اکنون در مورد چیزی که به دنبالش است، داستانی داریم.

نمی‌خواهم بیشتر از این در مورد آن صحبت کنم چراکه وقتی به زمان حال می‌رسیم بعضی از مردم از آن راضی خواهند بود و بعضی‌ها ناراضی می‌شوند. می‌توانید در بازی اکتشاف کنید و گزینه‌هایی برای دیالوگ وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید تا بیشتر در مورد داستان بخش مدرن بدانید. البته می‌توانید به صورت خیلی ساده این بخش را بازی کنید و اندکی اکشن به این قسمت اضافه کردیم تا پلیر‌هایی که به صورت ساده بخش مدرن را بازی می‌کنند اندکی با آن بخش درگیر شوند.»

کسانی که به بخش مدرن علاقه ندارند می‌توانند به سرعت آن بخش را به پایان برسانند و کسانی که اطلاعت بیشتری می‌خواهند می‌توانند به طور دقیق به بررسی آن بپردازند. انتخاب با پلیر است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر سال 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + ده =