اخبار بازی

یوبی‌سافت به دنبال بازگرداندن بخش چند نفره به بازی Assassin’s Creed

یوبی‌سافت به دنبال بازگرداندن بخش چند نفره به بازی Assassin’s Creed

وی جی مگ: در سال‌های اخیر برای چند بازه زمانی مختلف بخش چند نفره به بازی Assassin’s Creed اضافه شده بود اما به دنبال عرضه بازی Assassin’s Creed Unity که از بخش چندنفره Coop برخوردار بود و از مشکلات فنی فراوانی نیز رنج می‌برد همین مسئله باعث شد تا شرکت یوبی‌سافت بخش چندنفره را از نسخه‌های بعدی مجموعه نام‌برده حذف نماید.

به گزارش وی جی مگ، باید اشاره کرد بازی Assassin’s Creed Brotherhood نیز شامل بخش چند نفره می‌شد و در عین حال یکی از محبوب‌ترین عناوین سری به شمار می‌رفت. با تمامی این توضیحات یوبی‌سافت اظهار کرده که به دنبال بازگرداندن بخش چند نفره به بازی Assassin’s Creed در آینده است. مدیر بخش نوآوری این شرکت یعنی سرج هاسکوئت در گفتگویی با وبسایت Game Informer بر اهمیت بخش چند نفره تاکید کرد و توضیح داد این حالت اهمیت زیادی برای مولفه اجتماعی صنعت ویدئوگیم دارد. «ما تکنولوژ‌ی‌های فراوانی را در اختیار داریم و هر کدام نیز پرونده مخصوص خودشان را دارند. با این حال سری بازی Assassin’s Creed در حال حاضر فاقد بخش چند نفره بوده که این مسئله خود اهمیت زیادی بر جنبه اجتماعی ویدئوگیم دارد. شرکت به دنبال راهی برای بازگرداندن این ویژگی است.»

عنوان Assassin’s Creed Odyssey جدیدترین نسخه از این مجموعه بوده که چند روز دیگر در تاریخ  5 اکتبر 2018 (13 مهر 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =