اخبار بازی

واکنش منفی گیمرها به وضعیت عرضه بازی Anthem

واکنش منفی گیمرها به وضعیت عرضه بازی Anthem

وی جی مگ: در سال‌های اخیر عرضه نسخه‌های دسترسی پیش از موعد توسط EA برای افرادی که یک اثر را پیش‌خرید کرده‌اند به یک شیوه استاندارد تبدیل شده است. برای مثال برخی از پلیرها توانستند نسخه PC بازی Battlefield 5 را ده روز قبل از انتشار تجربه کنند. Anthem هم از قاعده مستثنی نبوده با این حال جدول برنامه‌ریزی جدید منتشر شده توسط EA باعث شده تا گیمرها واکنش بسیار منفی به وضعیت عرضه بازی Anthem داشته باشند.

به گزارش وی جی مگ، با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی جدید استودیو Bioware حساب رسمی توییتر EA Help جدولی منتشر کرد که نشان می‌دهد پلیرهای مختلف چه زمانی می‌توانند بازی را تجربه کنند. افرادی که بازی را پیش‌خرید کردند یا جز مشترکین سرویس EA Access و Origin Access Premiere محسوب شوند می‌توانند از امروز دمو Anthem را تجربه کنند. هم‌چنین در حالی که زمان عرضه بازی برابر با 22 فوریه است اما اعضای EA Access و Origin Access Premier می‌توانند Anthem را یک هفته زودتر در تاریخ 15 فوریه بازی کنند. همان‌طور که می‌شد حدس زد این زمان‌بندی‌های مختلف مورد پسند گیمرها قرار نگرفته است.

توییت منتظر شده توسط EA Help با پاسخ‌های مختلفی از سوی مخاطبین Anthem و Bioware همراه شد. بسیاری از گیمرها مدعی شدند چنین جدول‌هایی باعث می‌شود تا آن‌ها از خرید بازی خودداری کنند و باعث عصبانیت آن‌ها شود زیرا وضعیت عرضه بازی Anthem و رویکرد در پیش گرفته شده تنها باعث می‌شود اثری که پیش از این کار ساخت آن به اتمام رسیده دیرتر عرضه شود تا صرفا تعداد محدودی بتوانند آن را زودتر تجربه کنند.

کاربر دیگری که پیش از این Anthem را پیش‌خرید کرده بود اظهار کرد که پیش‎خرید خود را کنسل خواهد کرد. زیرا با وجود این که 80 یورو برای بازی خرج کرده اما تا 22 فوریه قادر به تجربه بازی نخواهد بود. در مقابل افرادی که لزوما بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند می‌توانند یک هفته زودتر به تجربه بازی مشغول شوند. این مسئله حتی واکنش EA Help را هم به دنبال داشت که سعی می‌کرد علت را از این کاربر جویا شود. با این حال این توییت دیگر هم‌اکنون در دسترس نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + چهارده =