اخبار بازی

همه از بازی Fortnite شکایت می‌کنند، شما چطور ؟

همه از بازی Fortnite شکایت می‌کنند، شما چطور ؟

وی جی مگ: یکی از کودک‌های شناخته شده اینستاگرام یعنی Backpack Kid به صف افرادی پیوست که از بازی Fortnite شکایت می‌کنند. به نظر می‌رسد که Epic Games از رقص مخصوص این کودک بدون اجازه و یا پرداخت هزینه‌ای در ساخته خود استفاده کرده.

به گزارش وی جی مگ، راسل هورنینگ یا همان Backpack Kid معروف اینستاگرام اولین بار رقص Floss مخصوص خود را در برنامه SNL اجرا کرد و بازی Fortnite نیز دقیقا از همین روال با نامی مشابه استفاده می‌کند که البته در حال حاضر تنها از طریق Battle Pass فصل دوم در دسترس است.

اصلی‌ترین دلیل برای هورنینگ که تصمیم گرفته از بازی Fortnite شکایت کند همین موضوع است که در حال حاضر Epic Games رقص او را در ساخته خود به فروش می‌رساند. هورنینگ به همراه مادر و البته وکیلش این موضوع را به شکل جدی دنبال می‌کند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر همه از بازی Fortnite شکایت می‌کنند و Backpack Kid اکنون در کنار Alfonso Ribeiro بازیگر سریال The Fresh Prince of Bel-Air و دیگر چهره‌هایی قرار گرفته که اعتقاد دارند که از حرکات آنها بدون اجازه در ساخته Epic Games استفاده شده.

جالب است که هورنینگ به این موضوع اشاره داشته که علاقه‌ای به دریافت پول ندارد و هدفش از شکایت تنها به دست آوردن حق استفاده از چیزی است که به او تعلق داشته و بدون اجازه در جای دیگری مورد استفاده قرار گرفته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 15 =