اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید بازی Banjo Kazooie در X018 معرفی می‌شود

شایعه: نسخه جدید بازی Banjo Kazooie در X018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: چند هفته بیشتر تا برگزاری رویداد X018 مایکروسافت در مکزیکوسیتی باقی نمانده و بسیاری از دارندگان Xbox One منتظر معرفی بازی‌های جدید برای این کنسول هستند. در همین راستا شایعه‌ای به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا نسخه جدید بازی Banjo Kazooie در X018 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از طرفداران استودیو Rare و ساخته‌های آن با نام کاربری VALEX به تازگی فرضیه‌ای را در توئیتر مطرح کرده که ماه آینده نسخه جدید بازی Banjo Kazooie در X018 معرفی می‌شود. این کاربر به سراغ بازی Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts رفته که در سال 2008 برای اولین‌بار برای Xbox 360 منتشر شده بود و چند سال بعد یعنی 2015 در بسته Rare Replay اینبار در دسترس دارندگان Xbox One‌ قرار گرفته بود. در این بازی جمله‌ای مخفی روی یکی از دیسک‌های چرخان داخل بازی با این موضوع قرار گرفته که «اولین ماجراجویی خرس و پرنده. آیا کسی Nuts and Bolts را یک دهه بعد هم به خاطر دارد ؟ سال 2018 بازگردید و متوجه این موضوع شوید.»

تا اینجا شایعه شکل گرفته آنچنان رنگ حقیقت ندارد اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. در ابتدا باید گفت که Totaku به تازگی مجموعه اسباب‌بازی‌های جدید Banjo Kazooie را معرفی کرده. چیزی شاید بیشتر آن را بتوان به حساب نوستالژی و طرفداران قدیمی Rare گذاشت. نکته بعدی در این شایعه حساب کاربری Paul Machecek در توئیتر است که در توضیحات آن می‌توان به جز بازی‌هایی همچون Battletoads، Donkey Kong و Banjo Kazooie نام بازی دیگری یعنی Banjo Threeie را نیز دید.

این بازیساز قدیمی Rare در ادامه توضیح داده که شخصا مسئول قرار دادن آن Easter Egg مورد نظر ما بوده و هفته‌ها طول کشیده تا یک نفر متوجه آن شود. در حال حال حاضر به جز انتشار به‌روزرسانی برای Sea of Thieves به نظر نمی‌رسد که استودیو Rare فعالیت خاصی را انجام دهد. باید دید نهایتا آنها آیا در جریان رویداد آینده مایکروسافت حضور دارند و آیا بالاخره نسخه جدید بازی Banjo Kazooie در X018 معرفی می‌شود یا خیر.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + 19 =