اخبار بازی

تایید عرضه بازی Batman: Arkham Collection

تایید عرضه بازی Batman: Arkham Collection

وی جی مگ: روز گذشته بود که شایعه عرضه بازی Batman: Arkham Collection برای PS4 و Xbox One مطرح شد که قرار است سه قسمت اصلی از این مجموعه یعنی Batman Arkham Asylum، Batman Arkham City و Batman Arkham Knight را در بر داشته باشد و امروز این شایعه توسط مسئولین مایکروسافت تایید شد.

به گزارش وی جی مگ، میجر نلسون امروز در بلاگ شخصی خود تایید کرد که از همین حالا کاربرهای Xbox One می‌توانند بازی Batman: Arkham Collection را خریداری کنند که شامل سه قسمت اصلی این مجموعه بازی محبوب می‌شود و حالا در یک بسته آماده انتشار است.

نکته قابل توجه این است که برخلاف انتظارات کمپانی برادران وارنر قیمت این بسته را 60 دلار تعیین کرده که معادل یک بازی کامل است. باید به این نکته نیز توجه کرد که هرچند به صورت رسمی تایید نشده که بازی Batman: Arkham Collection از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند یا خیر اما در توضیحات آن گفته شده که این اثر از قابلیت‌های سخت‌افزاری Xbox One X پشتیبانی می‌کند.

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که قسمت آخر این مجموعه یعنی Batman Arkham Knight تاکنون از وضوح تصویر 4K و قابلیت HDR پشتیبانی نمی‌کرد. فعلا خبری از تایید عرضه بازی Batman: Arkham Collection برای PS4 نیست اما می‌توان انتظار داشت که این موضوع به زودی تایید شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 6 =